Mijn eerste reis - Reisverslagen van Mariska van Nugteren - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Mariska van Nugteren - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Het einde van mijn opleiding aan de PABO is in zicht.
Nu de laatste paar maandjes nog afronden en dit ga ik doen in Paramaribo te Suriname!! Voor drie maandjes de kinderen lesgeven lekker in een warm en erg mooi land...

Recente Reisverslagen:

13 April 2007

het avontuur zit er weer op!

07 April 2007

Week van afscheid nemen

02 April 2007

Rustig weekje in Paramaribo

25 Maart 2007

Brownsberg en Isadou

21 Maart 2007

Gift aan onze stageschool
Mariska

Het einde van mijn opleiding aan de PABO is in zicht. Nu de laatste paar maandjes nog afronden en dit ga ik doen in Paramaribo te Suriname!! Voor drie maandjes de kinderen lesgeven lekker in een warm en erg mooi land...

Actief sinds 28 Nov. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 24903

Voorgaande reizen:

16 Januari 2007 - 13 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: